MENU
|
Sila: Odpowiada za to ile zadasz punktow obrazeń podczas walki. Obrona: Zmniejsza ilosc punktow obrazeń jakie przeciwnik Ci zadaje. Zwinnosc: Dzieki niej podczas walki masz wieksze szanse na trafienie przeciwnika, lub unikniecie ciosu. Wytrzymalosc: Decyduje o tym, jak szybko zregeneruja sie stracone punkty zycia. Charyzma: Zwieksza prawdopodobieństwo znalezienia bardziej "nadzianego" przeciwnika w wyszukiwarce losowej oraz zwieksza szanse na zadanie dwoch atakow pod rzad. Szansa osoby z wieksza charyzma na niego oblicza sie w sposob: '[wieksza charyzma]-[mniejsza charyzma]=[szansa[%]]'. Gracz z mniejsza charyzma nie zadaje go. Doswiadczenie: Informuje Cie o tym ile masz doswiadczenia i ile potrzebujesz, aby przejsc na kolejny poziom. Zdrowie: Pokazuje aktualny oraz maksymalny poziom punktow zycia. Wykonujac je, tracimy 10 sztuk zlota. Podczas tej czynnosci atakujemy ludzi, co daje nam; zloto, lup (mieso lub krew) oraz punkty doswiadczenia. Podstawowe zrodlo zdobywania miesa/krwi, zlota i punktow doswiadczenia; ale istnieje ryzyko tzw. "latarni", czyli uderzenia glowa w latarnie i zmarnowania czasu jaki wykorzystalismy na polowanie (dotyczy to polowań na 10 i 20 minut). Dziennie czas przyslugujacy na polowanie to 2 godziny (Konto Premium - 4 godziny). Ilosc zrabowanych dobr zalezy od wielkosci miasta, w jakim przychodzi polowac. Jest to wybierane losowo, wiec mozna trafic na mala wioske i zdobyc niewiele, ale mozna tez trafic na duze miasto i wiele zyskac. *zreguly najlepsze wyniki z polowan sa, gdy puszczamy nasza postac o czasie serwera: GG:MM:S*(7,8,9,0s) Na cmentarzu mozna pracowac, zarabiajac pieniadze oraz zdobywajac doswiadczenie. Pracujac 8 godzin na poziomie 10, zdobywamy 1280 zlota, czyli 12 lub 13 punktow doswiadczenia. Im wiekszy poziom postaci, tym wiecej pieniedzy zarabia sie za godzine pracy.
|
ZEGAR
STATYSTYKI
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL
Online:10 KONTO
|